Midsommar igår

Godmorgon! Gick upp för en timme sen men jag har inte vaknat förrän nu. Midsommar igår.. firades med släkten. Sillunch, dans runt midsommarstång, åka flak hem, fika, bad, fem-kamp, grillning. Trevligt trevligt! Hehe, jag och mina kusiner tillbringade kvällen med att skjuta pilbåge upp i mormor och morfars skog. Eller well, skog och skog.. Men det är en liiten skog. Men sen insåg vi att vi sköt över skogen och ut på vägen och att det var ganska (extremt!) riskabelt. Tänk er liksom första sidan i tidningen "54-årig man på promenad dödad av 8-åring med pilbåge". Haha! Idag vet jag inte vad jag ska göra. Skulle egentligen åka och köpa present till min lillebror men jag vet inte om jag orkar. Funderar på att sitta i PJ hela dagen. Bara för att jag inte orkar annat... Sen ikväll blir det grillning med kompisar!



Lägger ut lite bilder från i torsdags.
1) Cluedo (Felicia vann båda gångerna)
2) Felicia, ser ut att ha kommit på lösningen
3) Jag gör volt på studsmattan
4) Waxing (Haha, älskar bilden..)
5) Khazan ligger och solar. Fullt påklädd och utan sol. =P


Kommentarer
Postat av: Charlie

Låter som en rolig midsommar (: Puss

2007-06-23 @ 14:39:32
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0