Konserten idag

Asså shit vad nervös jag var innan. Det kändes ärligt som att jag skulle svimma. Idiotiskt nog hade jag anmält mig att vara konferencier så jag fick typ snacka hela tiden. Usch jag tycker inte om mikrofoner.. Hehe! Jaja, förrutom min nervositet så gick konserena bra. Råkade spela fel en gång men annars är jag nöjd.  Här är lite bilder.

1) Jag igår på repet. Ser helt mobbad ut i ansiktet.
2) Våran musiklärare Hanna och hennes kompis Marcus, vårat förband.
3) Vi väntar på våran tur att spela
4) Philip, Jonas och Felix. Spelar 800 grader
5) Wake me up when spetember ends
6) American idiot
7) Victor dansar
8) Knocking on heavens door. Jag på trummor..
9) Sofia sjunger sin låt som hon har gjort själv. Jättefin!
10) Vi sjunger imagine. Från vänster; Felicia, Jessica, Jag, Khazan, Kamal och Zoë.
11) Jonas sjunger en låt.
12) MMOM.. (Majestic Masters Of Mayhem)


           

Kommentarer
Postat av: maritn

fan kommer sakna allt roligt från denna dag...

2007-06-16 @ 15:19:28
Postat av: Johanna

Martin: Jaa, jag också.

2007-06-17 @ 23:11:40
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0