Jag älskar er

Shit jag gråter nästan. Jag var inne på Khazans bilddagbok och fick syn på den här bilden. Usch, jag får ont i magen. What can I say.. I love you guys and I love everything that we've done together. Jag kommer sakna every single one of you så mycket att gör ont att bara tänka på det. Gänget! Det är över nu, men jag kommer ihåg alla stunder med er.

image71

Från väster: Felicia/Puttinuttan, Zoë/cola-light, Jag/? (kommentera!),
Andreas/kameleonten, Philip/Emo-fjortisen, inte!, Kamal/Ängeln
På golvet: Felix/Kungen, Jonas/Tanja, Bodén/Festfixaren
Fotograf: Khazan/(citerar Boden:) Coolaste kurden i stan.
Saknad: Jessica/gullungen



Kommentarer
Postat av: andreas

jag älskar dig också! :D <3

2007-06-16 @ 18:19:31
Postat av: Jessica

Snyft!- Saknar också!! Älskar dig me <3 puss!!

2007-06-17 @ 00:22:37
URL: http://haggroth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0