Grattis Sverige !

Nu blev jag jätte blogg-sugen. Tihi! Förresten är det ju ledigt från skolan imorgon. Det är ju nationaldagen. Grattis till Sverige eller vad man nu ska säga. Haha! Tänkte spenderas med matteplugg. Måste bli klar med sista kapitlet tills på torsdag då jag ska göra sista provet. Sen pratade mamma någonting om att ta båten ut till en mysig ö och grilla och ha picknick. Myspys! (= Det blir säkert trevligt. Annars får jag se vad jag hittar på. Det återstår att se.. Haha, gud va nördigt. Men jag var bara tvungen att skriva det. Det liksom kom upp i min hjärna. Min hjärna som förövrigt är väldigt overloaded by all kinds of stuff. Så därför ska jag gå och göra mig iordning nu. Försöka komma i säng innan midnatt. Godnatt !

Kommentarer
Postat av: andreas

hoppas ni får fett trevligt :D Godnatt!

2007-06-05 @ 23:13:59
Postat av: Johanna

åh vad mysigt det låter! lycka till med matten!

2007-06-05 @ 23:15:11
URL: http://johjaq.blogg.se
Postat av: Matilda

hoppas du sovgott!

2007-06-06 @ 15:26:05
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0