Femte inlägget idag !

Asså shit. Nu börjar det nästan bli pinsamt många inlägg idag. Ett tydligt tecken på att jag verkligen haft tråkigt idag! Men det verkar aldrig sluta regna så vad ska man göra? Jaja, satt och kollade på min blogg och insåg att jag inte gillar den. He he, men grejen är att jag inte vet hur jag ska göra om den. Tacksam för förslag om det är någon som har en idé! Ska byta bakgrund i alla fall.. Anyways, nu ska jag snart äta. Ribs, my love! Hehe, såå gott! Sen blir de ännu en film. The guardian med Ashton Kutcher och Kevin Coster.. Båda lite heta på sitt eget sätt. Hehe, och apropå ingenting tänkte jag lägga in dagens kommentar. Har blivit ganska många på sistonde. Pratade med Andreas förrut på telefon. Haha, så satt vi och pratade om att jag åker om några dagar och jag berättade att vi ska åka förbi St. Tropez när vi bilar hem från Frankrike. Där Johnny Depp bor..

Andreas: Shit va coolt. Då kanske du träffar Johnny Depp.
Jag: Aa, fast han lär ju ha typ jättehöga murar runt sitt hus.
Andreas: Jaa.. ? Men klättra kan du väl.

Haha, joo det förstås. Jag kan stalka familjen Depp... 'Cuz damn it he's hoot!

image99

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahahaha vilken bra kommentar! hahaha. puss

2007-06-24 @ 12:28:23
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Johanna

Felicia: Haha, jaa det var den! =P

2007-06-24 @ 12:54:56
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0