En dag på stranden?

Gosh, vilket underbart väder det har varit idag! Strålande sol och inte ett moln på himlen, hade inte vart fel att ligga på mysig strand idag och kunna bada när man vill. Det sägs att det ska hålla i sig hela nästa vecka också så det är väl bara att hoppas.. Jag och Simon skulle se spider-man 3 igår kväll. Men tydligen får bion inte visa filmen om det är mindre än tio pers som ska kolla. Knäppt.. Men men, vi hade kul i alla fall. Spelade tennis och satt och pratade på en brygga. Det va jättemysigt! Idag har jag varit ute största delen av dagen. Solat, pluggat och spelat badminton. Det är så sjukt kul! Sommaraktivitet numero uno.. Imorn är det skola igen. Sista riktiga skolveckan blir det. För nästa vecka har vi inga lektioner whatsoever. Hela måndagen och tisdagen ska vi repa till konserten som äger rum på tisdag kväll nästa vecka. Sen nästa torsdag slutar vi. Så den här veckan blir det att jobba järnet för att bli klar med allt tills på fredag. Stressigt! På fredag ska vi också ta vårat roliga foto med klassen och sen ska vi iväg på en överaskning som föräldrarna har ordnat. Vi skulle egentligen åka på klassresa till Grinda men den vart inställd så då fixade dem nått annat. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Och ladda inför veckan.. Godnatt sötisar.

image35

Kommentarer
Postat av: andreas

det ska bli kul och spela på konserten :)

2007-06-03 @ 23:19:39
Postat av: Simon

e fortfarande sur på bion:P
men det vär jättemysigt :)

2007-06-04 @ 14:45:57
Postat av: Charlie

Svar: Tack, hoppas jag med!
HAHAHAHAHAHAHAH nää äre sant! O fyfan, nu när du säger det kommer jag också ihåg hahah! Ceveral Pankir.. va fult haha. Kommer du ihåg när vi alltid spelade Rollercoaster, sen var det alltid nån som sa "buffelton" så garvade vi ihjäl, jag har det spelet kvar så såfort jag ser det börjar jag garva haha! Jag älskar dig, vi borde ses snart och prata gamla minnen :') Puss!

2007-06-04 @ 16:24:35
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0