Champions league

Jag va ute på en långpromenad med Hazel nyss. Vi gick längst strandpromenaden och satte oss på en brygga. Eller jag satt och hon låg rättare sagt. Sen helt plötsligt slog det mig... Jag hade kunnat vara iväg på europaturné vid det här laget. (Italien, Frankrike, Schweiz, Tyskland och Holland.) Champions league för att vara exakt. Men som sagt bangade ju världsmästarna ur och då blev det ingen turné. Deprimerande! Vi som hade planerat en massa kul. Nya uniformer, träningsovareller med våra namn, ny flaggor m.m. Och sen ställs hela skiten in. Jaja, VM 2008 i USA är nästa mål i alla fall. Och så ska vi förmodligen iväg på Color Guard-EM i Holland i februari. Lägger in ett par snygga tröjor också. Jag älskar den blåa! Haha, "got silk?". 
image90  image89

Kommentarer
Postat av: Charlie

Om jag tänker efter har jag inte kommenterat hos dig på länge, jag har varit inne på din blogg men aldrig blivit av haha *skäms* Aja nu kommenterar jag iaf :D Puss babe

2007-06-19 @ 18:15:08
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Simon

har inte kommenterat heller, så här kommer det :P
kan inte call girls dra på en egen turné? :P

2007-06-19 @ 18:56:36
Postat av: Johanna

Charlie: Hehe, ingen fara sötnos. (:
.
Simon: Haha, Callgirls på turné ja det skulle vara nått de. :P Nejdå, men visst kan vi det. Fast det är ju lite trist att va det enda laget. Då finns det ju inget att tävla emot.

2007-06-19 @ 19:07:51
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0