Bye for a while..

Okej, here it goes. Sista inlägget innan semestern. Sorligt! Men det ska bli så himla härligt att åka iväg. Har längtat tillbaka till Lavelane ända sen vi åkte därifrån sist, vilket var fem år sen. Kommer sakna alla så mycket! Ni som har mitt nummer får gärna ringa eller smsa när som helst så att jag inte känner mig så bortglömd. Kommer förmodligen ha tillgång till dator där nere men inte internet. So I thought I'll blogg typ i word och sen lägga in det när jag kommer hem. Om jag orkar.. vi får se. Kommer i alla fall ta massa bilder där nere och lägga upp sen. That's a promise! Nu ska jag gå och packa det sista och sen gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon, Tyskland väntar. Där vi spenderar första natten och sen bilar vidare neråt till södra France. Ha det så bra nu när jag borta och sakna inte ihjäl er! ;) Ni får gärna lämna en liten kommentar så har jag nått kul att läsa när jag kommer hem. Hejdå, Puss !

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ha så kul! ses om en vecka igen (;

2007-06-27 @ 23:03:27
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Charlie

JOHANNA KOM HEEEEEM, saknar ditt bloggande (och dig!) redan haha :(

2007-06-29 @ 18:33:02
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Jessica

Ha det så bra! - Hörs om några dagar <3 Pussar

2007-07-18 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0