Boarderbabe

Usch, jag har extremt tråkigt. Ska sätta mig i min myshörna och läsa en bok strax. Hehe, min hund vet i alla fall hur man roar sig en regnig inomhusdag. Hon ligger i gästsängen i arbetsrummet och snarkar så att det hörs i hela huset. Seriöst! Kanske inte syns jättetydligt på bilderna men hon ligger i alla fall och sover som en stock. Sött! Jag gillar sommaren.. absolut! Men inte när det är sånt här väder. Då skulle jag mycket hellre vilja att det var vinter och snö året om. Så att man kan åka snowboard. Det känns liksom tomt i hjärtat på sommaren när man inte har åkt på ett tag. Bild 3 förställer mig och brädan i Schweiz i vintras. Saknar! (ps. Det rosa märket på min hjälm är ett klistermärke med texten "Vad glor du på?".. Ett minne från Idre-resan med konfirmationen vintern 2006. ds.)

image86
image88

Kommentarer
Postat av: andreas

vilken cool hund :)

2007-06-18 @ 16:43:54
Postat av: Johanna

Andreas: Japp hon är ball hon. =P Fast jag diggar din hund när han sitter i trappan.

2007-06-19 @ 11:47:39
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0