Äventyr på sjön

Nu har jag just kommit hem från min mormor och morfar. Det va trevligt! Badade massor med mina kusiner och så rodde över sjön till andra sidan. Amelia, min 10-åriga kusin sa några sjukt roliga grejor idag också.. Hehe, vi höll på att bada och hoppa från båten och så skulla Amelia simma runt för att klättra upp båtens badstege. "Aaj, nånting bet mig i röven!" Haha, shit vad jag garvade. Det låter kanske inte så kul med trust me, det var kul just i stunden. Eller som sen när vi rodde (notera: Rodde !) över till andra sidan sjön så säger hon ungefär mitt på sjön "ameeh, tänk om vi får motorstop nu då". Blond men söt ! Jaja, imorn blir en rolig dag. Först skola med typ inga lektioner utan vi ska baka med våra språkgrupper. Sen ska vi ta vårat spexfoto och efter lucnh bär det av till Boda Borg. Hoppas det blir kul! Jag, Felicia och Khazan ska krigsmåla oss. Damn, va heta vi kommer va. ;) Haha! Sen ska jag sova hos Felicia natten till lördag så jag vet inte hur mycket jag hinner blogga innan dess. På lördag morgon har vi uppträdande på Gripsholms slott. Jag är hemma lördag vid lunch ungefär. Om det var nån som undrade. Usch, shit det känns som hela golvet och rummet gungar. Jag brukar inte bli sjösjuk när jag åker båt, det kommer efter istället.  Nu ska jag ta och packa en väska till imorn. Hoppas ni får en bra dag imorgon. Puss !

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0