9:ans sista fredag.

Sommar, sommar, sommar, sommaaaaaar! And I love it.. Imorse fick vi reda på lite mer om aktiviteterna på fredag. Först ska vi baka med våra språkgrupper. Jag föreslog Quesadillas som är så himla gott. För dem som inte vet vad är så är det tortillabröd som man steker med ost och äter med typ salsa eller guacamole. Men våran spanskalärare tyckte att vi skulle göra Sangria istället. Alkohol fri då.. Obviusly. Sen på förmiddagen ska vi ta vårat spexfoto á la moviestars. Hoppas verkligen att alla kan engagera sig så pass mycket att de klär ut sig. Sen efter lunch ska vi åka till Oxelösund och Boda borg. Det är som ett äventyrsplace där man i lag gör olika saker. Visste faktiskt inte vad det var förrän i helgen när jag fick reda på vad vi skulle göra. Men det verkar kul, nästan lite som fångarna på fortet. Sen skulle vi ha taco-buffé där också och kommer hem runt nio. Trevligt trevligt!


image37

Kommentarer
Postat av: Simon

OMG jag vill också :(
Boda borg äger, va där typ 5 ggr i somras :P

2007-06-05 @ 17:24:45
Postat av: Johanna

Simon: Hur vet alla vad det är utan att jag ens har hört talas om det förr. Hehe, men du ska ju börja i våran klass på torsdag så då kan du ju hänge med ;)

2007-06-05 @ 17:32:27
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Felicia

Hahaha asså vi kommer få så kul och vårat lag kommer vara lugnt det coolaste! Älskar dig Puss

2007-06-05 @ 19:46:49
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Johanna

Felicia: Jag veet. Vi kommer va så satans heta i våran krigsmålning. ;) Älskar dig, Puss!

2007-06-05 @ 20:09:08
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Anonym

spana gärna in min blogg och lämna en kommentar!

2007-06-05 @ 20:42:28
URL: http://ytligast.blogg.se
Postat av: Simon

haha ja iofs! Marita lär ju förbjuda mej, men fuck her!

2007-06-05 @ 22:26:30
Postat av: Johanna

Simon: :P För det första så har jag inte typ pratat med Marita en enda gång det senaste året eftersom vi inte har henne i något ämne och inte är i samma del av skolbyggnaden som hon (typ). Och för det andra så tror jag att hon är sjukskriven för tillfället pga skidolyckan du vet. Så du behöver inte oroa dig för henne. ;)

2007-06-05 @ 22:30:17
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: andreas

fy satan vad gott det ser ut :D fast jag kommer typ inte få vara med och baka för jag har ju inte språk :P. Boda borg ska bli fett kul :D hoppas bara inte personalen kommer ihåg mig för jag råkade ha sönder ett fönster sist ^^

2007-06-05 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0