What's going on in my brain

Det regnar fortfarande, till och från. Så jag ska egentligen bara säga de jag tänkte säga. Sånt som jag sitter och filosoferar om när de regnar och jag inte har något att göra.

1, Jag är kär i Heath Ledger.. (aka Casanova) God, jag slutar nästan andas.
image260 image262

2, Jag saknar snowboarden. Jag vill åka nu nu nu. Och vanligtvis brukar jag inte ha ett sånt här sug efter åkningen på sommaren för då finns de så mycket annat att göra. Men när vädret är så dåligt som nu så kan de lika gärna vara vinter. I have needs you see..

image261

Kommentarer
Postat av: Andreas

du borde köpa såna där stora glasögon som man sätter på sig och tror att man är nån annan stans. då skulle du kunna åka snowboard hela dagarna! :D... Fast det kanske inte skulle bli samma sak ändå.

2007-07-29 @ 16:43:12
Postat av: Johanna

Andreas: Smaaart! Och så slipper man träningsverken. Hehe .. brilliant!

2007-07-29 @ 16:45:12
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Linnea

Heath är sjukt snygg haha ;P

2007-07-29 @ 18:51:30
URL: http://liinneas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0