Hänt i helgen

I förrgår var de väl fredag.. (?) Då hände de inte så mycket. Inte på dagen i alla fall. Sen på kvällen åkte vi ut till mormor och morfar och firade morfar som fyllade år.

Igår var vi inne i stan. Alltså Stockholm stad. Först var vi inne och kollade på tall ship race och gick och kollade på båtarna. Eller well, skeppen. Sen åkte vi till ikea och shoppade lite. Jag köpte lite stuff till mitt rum. Bland annat så köpte jag typ som klister "blommor" som man sätter fast på väggen (se bilderna) och en kudde. Därefter åkte vi vidare till Jakobsbergs centrum och jag köpte lite grejer. Bl.a. ett typ iSkin till min iPod.

   

Idag regnar det. Eller just nu gör det de i alla fall. Började dagen med en springtur. Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen men de blir nog till att sitta i telefon. Med Felicia i andra änden som finally har kommit hem från Grekland. I älsk you babe!

Och jag höll på att glömma. Den 15 - 16 sept. ska vi till Liseberg. Och med vi menar jag då min familj och våran typ grannfamilj. Waah, skojs ! Uppswinget och kanonen here we come.

And speaking of.. nothing really så har jag börjat längta mer och mer till skolan börjar. Allting är så nytt och spännande. Tihi, tänk när man va lite och första ring va liksom såå långt borta. När till och med sexorna va stora och läskiga. Hahaha ...

Kommentarer
Postat av: kristjana

oh gud vad fina dom där klistermärksgrejerna var! vad kostade dom/finns dom i någon annan färg? :)

2007-07-29 @ 16:26:17
URL: http://superkittie.blogg.se
Postat av: Johanna

Kristjana: Jaa, visst va de? Ett paket kostar 149 och de finns i svart och guld. (:

2007-07-29 @ 16:27:52
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Andreas

fan vad snyggt det blev med blått på ipoden! :D

2007-07-29 @ 16:39:56
Postat av: Johanna

Andreas: Tack tack =D

2007-07-29 @ 16:42:17
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Simon

Är du säker på att du längtar till skolan? nollning :P

2007-07-30 @ 08:28:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0