Flyger som en vante

Godmorgon! Jag borde äta frukost.. innan de blir lunch. Men jag okrar inte och jag är inte hungrig. Igår, som ni kan se, bloggade jag äntligen klart om semster. Det tog några timmar. Men som sagt det blev klart. Sen lagade jag och Martin mat till våra familjer. Och det blev faktiskt riktigt gott, we're good! Sen ringde Adam och frågade om vi skulle me och åka ring med honom och Hugo. Så de gjorde vi. Fy fasen vilken fart alltså. Ingenting jämfört med våran båt. Flög av två gånger. Och då menar jag verkligen flög. Som en vante.. Hehe. Sen satt vi vid vattnet en stund och snacka skit. Strax innnan tolv åkte jag och Martin hem och kollade på Eragon med våra brothers.

Tidigare på dagen:
Martin: Jusste, jag måste ringa Adam.
Jag: Paskén?
Martin: Jaa?
Jag: Jaha, okej. Hälsa!
Martin: Känner du honom?
Jag: Nääe..

Under filmen..
Martin: Ååh, det är nu man vill veta hur filmen slutar.
Henke: Varför?
Martin: Jo, men så man slipper oroa sig för att han ska bryta en nagel eller nått.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske va med Andreas efgtersom han tyvärr inte va me igår. Förövrigt landade just senaste VeckoRevyn här på skivbordet. Nu ska jag äta frukost.. lunch..

image255
/ J,

Kommentarer
Postat av: Simon

Va påväg att se eragon för ett tag sen, men jag såg high school musical istället :P

2007-07-25 @ 14:44:48
Postat av: Johanna

Simon: Haha, okej. Men den är också bra.. =P

2007-07-25 @ 18:35:25
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Anonym

spana gärna in min blogg och lämna en kommentar!

2007-07-25 @ 18:38:36
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: Mathilda

Idag åker jag till Åkerstyckebruk

2007-07-26 @ 11:17:57
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0