Soooooooovmorgon

Japp, idag har vi info-dag på skolan. Vilket i mitt fall betyder att jag bara behöver infinna mig på en timmes lång föreläsning om ätstörningar kl. 13.30.. Det blir nog intressant.
Skönt att sova ut, eftersom det inte blir jättemycket av det i helgen. Har rätt mycket att stå i om man säger så. Jag sov till strax efter tio och sen dess har jag kollat på världens bästa O.C-avsnitt, nr 14 säsong 2 om ni förstår vad jag menar. 

Nu ska jag gå upp och plugga till ett naturkunskapsprov. Vilket är de sista prov vi har innan jul, känns så gaaalet skönt! Har aldrig längtat eller kännt mig förtjänt av ett lov så mycket som jag gör nu. Jag ska njuta av de till fullo verkligen! Med julfirnade, födelsedagsfirande, umgås med folk jag älskar och åka snooowboard !
Och appropå snowboard så var jag, Andreas och mammi och pappa på intersport igår och kollade snowboards, boots och snowboardbrallor. Som mamma sa så har nog "jeans"-modet gått ut nu.  Haha, fast jag vet inte om de blev nått köp. För mamma skickade ut oss att gå att handla innan dem betalade. Hmm..  ;)

Ikväll ska jag och Olivia träna fladderiflaggish all night long. Jag ska lära henne aaaaallt jag kan, så att hon kan blir en super color guard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0