Fifty fifty

Aaaah, trööött! Imorse blev det relativt tidig uppgång för att åka ut i skogen och skjuta julgran med familjen Ingelgård. Fick me mig en söt liten sak att ha på mitt rum också, nice! Sen fikade vi och rullade hemåt för at duscha och byta om, sen in i bilen igen för att åka till Stockholm. Där var vi på ikea och införskaffade bl.a. ramar och pynt till min lilla söta gran. Sen åkte vi runt och tittade på vårat gamla radhus och dagiset där vi gick. Allting kändes så litet nu haha. Sen åkte vi hem till Mellströms på glöggis, det var trevligt!

Eftersom jag är i skoemergency just nu och verkligen inte har ett enda par hela skor för tillfället ska jag och mamma ta en tidigt sväng till eskilstuna imorn för att försöka hitta ett par. Sen blir de barnkalas hos kusinerna eller eventuelt plugg för min del och sen ska denna vecka avslutas med julbord med familjen och farmor. Mys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0