Voice imorgon

Vad är meningen med att sätta sin mobil på alarm klockan 9 på morgon en och tvingas gå upp ur i sin mysigt varma supergosiga säng som aldrig varit skönare ? Svar: Sista dagen på sommarlovet. ( Jag räknar inte helgen ) Suuuck ! Men men, jag måste erkänna att det ska bli rätt skönt att få sitt liv back on track. Blivit alldeles för mycket sitta-inne-dagar de sista veckorna nu. Så nu måste de bli ändring på den tillvaron. Yes, så får de bli ! Jag lyckades dock inte riktigt med mitt mål imorse. Kl. 09.54 lämnade jag min säng. Åt frukost, klädde på mig och cyklade ner till paps som redan var i farmors lägenhet och tapetserade. Vi började redan igårkväll men hann aldrig klart. Jag  åkte därifrån kvart i nio igår och tog en joggintur i skogen innan Las Vegas började. Jag trodde jag skulle hinna på en kvart en tydligen tog spåret en halvtimme att springa. Jaja, hann se de mesta av avsnittet i alla fall. Så idag tapetserade vi klart hela sovrummet och imorgon flyttar hon. And speaking about imorgon.. VOICE07 ! Hoppas vädret blir fint bara, inte inte inte regn. Någon mer som ska dit ?

image289

Idag har jag och mami varit nere på seb och fixat nytt bankomatkort till mig. Dum jag som va så hade jag glömt koden när jag och Felicia var och shoppade i Stockholm förra veckan. Så idag fixade vi nytt.. Måste bara fixa id-kort nu. Idag kom också övningskörs-materialet som vi beställde. Så nu måste vi bara gå förarbeviskursen och sen damn it ska jag köra.

Avslutningsvis.. bara bäst !
Timbaland - Apologize
Akon - Sorry, blame it on me

Kommentarer
Postat av: katrin

jaaaaaaaaag :P

2007-08-17 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0