Shopping i Estocolmo

Sorry mina vänner för den dåliga uppdateringen den sensate tiden. När man sitter hemma och har tid att blogga har man inget att skriva om och de väl händer saker så hinner man inte blogga. However så tänkte jag därför blogga om gårdagen nu.

Gick upp ovanligt tidigt, vilket var den enda nackdelen med gårdagen. Fast de tär lika bra att börja vänja sig nu, bara en vecka kvar. Herregud en vecka ! Tiden flyger iväg.. Jaja, satte mig på tåget och Felicia klev på på nästa station. Det blir en detaljerad story det här. Haha nejdå.. Men sen gick vi runt kring Drottninggatan och NK och så vidare och shoppade. Kom hem med en hel hög fynd. Bland gårdagens inköp fanns bland annat en kalender. Hade tänkt köpa den på Ordning&reda för jag hade fått 25% rabatt med senaste VeckoRevyn. Men jag fastnade inte för någon av deras kalendrar så jag köpte en annan. Med free design. Så nu kan jag välja fram- och baksida själv. På Ordning&reda köpta jag däremot ett pennskrin. Ett tiny ett, supersött. Kände att jag behövde ett nu till skolstarten. Hmm.. vad köpte jag mer ? Jo jusste, en snygg cardigan och ett par panties. De var så söta att jag inte kunda motstå att köpa dem, plus att det var half off. Sen köpte jag också världens snyggaste scarf, från Bikbok. Såg den när jag va i etown förraveckan och bestämde mig för att köpa den vid nästa tillfälle. Felicia hade också spanat in den när hon var i Göteborg så vi köpte en varsin. Tur att vi inte ska gå samma skola längre som vi sa. Fast samtidigt lite sorgligt måste jag säga. Och sen får jag ju inte glömma presenten som jag fick av Felicia. En aningen försenad födelsedags present. Tack babe ! Jättesnyggt halsband och ett par galet söta örhängen. I love 'em.. Och som grädde på moset (..wait! what ?) så när vi satt på tåget hem så kom min avi om att min väska fanns att hämta. Det konstiga var att den kom till min mobil.. Och här har jag i en veckas tid sprungit ut till brevlådan i pyjamas och bikini och gud vet allt så fort postbilen lämnat gatan. Well well.. Så jag mötte Mams och vi gick och hämtade väskan. And it's as perfect as I'd hoped.. Love at first sight. 

       
   

På kvällen när vi satt och hade ätit klart började mor och far prata övningskörning med mig. My gooood, vad jag är sugen på att köra. Har inte gjort det sen i Frankrike och det gick ju lite som det gjorde. Hehe.. vi beställde hur som helst hem ett paket med lite... well övningskörs-stuff. Kommer inte ihåg exakt vad det var men det var nån cd med övningar och sånt. Oooch när man får paketet kan man sen vara med och tävla om en liten smartcar-cab. Såå söt! Jag kan verkligen se mig själv i den bilden asså.. Hahaha, med rosa rattmuff och liknande. Eller leopard kanske ?
image283
















Kommentarer
Postat av: Jonas ^_-

sweet ;D sån väska har 2 st i min klass :)

2007-08-11 @ 22:18:53
Postat av: Johanna

Jonas: Haha okej.. I'm not alone then ;P

2007-08-11 @ 23:00:02
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: marcus

jag kan se dig
i en smart car som har kört in i ett staket eller nåt sånt

2007-08-12 @ 17:43:23
URL: http://ingelgard.blogg.se
Postat av: Johanna

Marcus: Hahahahah! xD Asshole, jag kör bättre än sååå ju.. Hoppas jag. =P

2007-08-12 @ 17:45:35
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0