Olivia är popkung

Vad gör EF07-eleverna när de är äcklig skolmat ? Svar: Går hem och gör pannkakor och popcorn istället. Haha, det är helt sant. Jag, Gustav, Hugo och Olivia ville inte ha fisk med cornflakestäcke (blää) och eftersom dem åt på kebaben 8 gånger förra veckan var inte de heller nått alternativ. Så det blev pancakes hos Hugo istället. Gott gott !

   
Bild 1: Hur bleek är jag egentligen?  Bild 3: Gustav är schteekig !

Efter lunch hade vi företagsekonomi.. Våran uppgift var att komma på bra/dåliga affärsidéer. Ett förslag på en dålig var hundresturang. Så Felix kom på ett till; djurcafé.

Jag: Men Felix det är ju typ samma sak som hundresturang
Felix: Nähä, där kommer ju inte katterna in.
Hahahahha.. älska Felix !

Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHA! Felix! :D

2007-08-27 @ 18:19:56
Postat av: Popkungen!

Det var ju då mitt & Carls förslag med hund restaurang ! hah :)
Bara så du vet är det fisk & cornflakes imorgon också! haha. Så det blir nog pankakor @ my place!

2007-08-27 @ 20:57:06
URL: http://segerbergolivia.blogg.se
Postat av: Johanna

Popkungen: Haha, men vadå också ? Det var ju inte de idag. Haha! Jaja jag vet inte om jag kommer till skolan imorn dock, har bara lektion mellan 12.30 och 13.20 och då måste jag infinna mig hos tandläkaren i eskilstuna. Perfekt tajming !
;)

2007-08-27 @ 21:06:47
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0