Kräftskivan

Mycket trevligt igår, både på dagen och kvällen. Först tipspromenad, kräftor + paj, wii-spelande, efterrätt och sen kollade jag och Kajsa på Säg att du älskar mig. Fy fan va hemskt den filmen är alltså. Usch ! När filmen var slut drog vi oss tillbaka hem till Kajsa där dem flesta faktiskt redan hade dragit hem. Lite folk (därbland mina föräldrar) satt däremot kvar. Björne plockade fram gitarren. Några av grannkillarna badade i poolen. Jag och Kajsa däremot tog varsina täcken och satte oss och mös i solstolarna under en mycket stjärnklar himmel. Myspys ! Kom hem strax efter ett och gick och la mig.

   
  


( Lyckades på något sätt få med mina fingrar på femte bilden.. Hah, amatör! )

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fan vad trevligt det låter :D

2007-08-26 @ 18:44:12
Postat av: Johanna

Andreas: It was ! :)

2007-08-26 @ 18:52:17
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Charlie

Myyys :D

2007-08-26 @ 20:20:37
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0