Kräftgolv á la gatan på lördag

Ännu en skoldag, ännu fler böcker, ännu fler arbetsscheman, ännu fler namnlekar/namnskyltar.. It's the same all over again. Ska faktiskt bli riktigt skönt när de drar igång lite mer på riktigt. Imorgon måste jag skriva klart mitt brev till engelskaläraren och läsa en miljard sidor i våran 3 kilos tunga (Jag lovar !) historiabok , pust ! Men sen har vi bara idrott och sen är de heelg ! På lördag har vi våran årliga kräftskiva på gatan som inleds med en golftävling på morgonen. Får se hur mycket jag känner för att gå upp tidigt om jag följar med eller inte. Men de brukar bli riktigt kul, och jag älskar kräftor!

Satt och åt middag för en stund sen, mamma är kvar på jobbet så de var bara jag, pappa och lillbro'.. Sitter försjunken i min egna tankar och säger helt plöstigt "Har någon av er sett min nagelfil ? .. hehe, oj uhm" Kanske inte rätt personer att fråga, men damn it den är spårlöst försvunnen. Hur som helst så ska jag snart hugga in på den stora, feta, saftiga historiaboken.. zzZ ? Sen blir det Las Vegas. Ska försöka få pappa att hjälpa mig ta ner min snowboard från vinden också. Tänkte att den ska få sova i min säng fram tills i vinter.  

(ps. Jag har blivit dålig på att lägga upp bilder.. Men jag ska fota min bräda sen och lägga in bilder på den. Om vi nu tar ner den någon gång.. d.s)


Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha typiskt dig på något sätt att bara säga något ingen fattar helt plötsligt :D Hihihi, älsk pälsk

2007-08-23 @ 20:26:34
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: Haha, jag vet! =P Jag kom på samtidigt som jag sa de hur kosntigt det måste låtit. Som att dem över huvud taget skulle ha någon aning om var den var. Hahaha ! Älsk you , puss

2007-08-23 @ 20:42:06
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Mathilda

Ja, du brukar ju göra konstiga saker ;P

2007-08-24 @ 14:43:20
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0