Ingen rubrikfantasi

Igår var de skola som vanligt. Engelska, svenska, lunch, historia och sist idrott. På lunchhåltimmen cyklade vi ner till hamnen och åt glass. Efter skolan cyklade vi hem till Hugo och badade i poolen. Och så började vi prata om skadastånd och sånt och att Gustav kunde bli blind av sin diabetes. Så Olivia kom med den brillianta idéen att lära honom teckenspråk, just in case. Hehe... En mycket bra idé om det inte hade varit så att han va tvungen att se för att kunna använda teckenspråk.

Efter badet åkte jag, mams och Oscar till Eskilstuna och shoppade lite. Jag köpte ett par svart byxor, en vit skjorta och en randig stickad cardigan och sen skärp.. Allt från Gina Tricot. (Kanske lägger in lite bilder senare.) Sen åkte vi och handlade mat och sen hem. På parekringen till ica såg jag en bil men reg nummer PMS, stackars killarna som ägde bilen. Hahaha ! Efter middagen kom Hugo och Gustav över till mig och kollade vi på tv. Sen gick vi och Kajsa en promenad med Hazel och sen kollade vi på ytterligare en film när vi kom hem.

Idag har det hittills inte hänt så mycket. Orkade inte följa med till golfbanan så jag stannade hemma och är hundvakt. Kajsa, Hugo, Olle och Gustav är här också. Vi gick en promenad med Hazel imorse, spelade wii, cyklade till stan och åt pizza och nu sitter vi och spelar game cube. Ikväll blir det som sagt kräftis på gatan. Ciaao

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hahahaha PMS :'D

2007-08-25 @ 19:59:46
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: låten heter "accidentaly in love" , jag vet tyvärr inte vilka som gjort den men om du söker på låten på youtube så kanske namnet på artisten kommer upp också :)

2007-08-26 @ 13:27:52
URL: http://labellavita.tjejsajten.se
Postat av: Andreas

är inte det smashmouth? eller jag kanske är helt ute och cyklar :P

2007-08-27 @ 12:13:01
Postat av: Johanna

Du cyklar i typ bullgarien vännen, så jävla helt fel är du.. Haha, jag skoja men jag tror bandet heter Counting Crows ! :)

2007-08-27 @ 17:25:04
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0