If I was a guy..

Satt vid middagsbordet för en stund sen och började plötsligt skratta för mig själv. Ett fenomen som tyvärr är ganska vanligt hos mig. Jaja, jag började hur som helst tänka på en sak som hände igår. Min kusin Evelina hade nämligen köpt senaste Frida-tidningen och i brist på annat att göra satt vi och lekte med Sanning-eller-konsekvens-kort som följde med tidningen. En fråga var "Vad skulle du göra om du för en dag fick byta kön?" och jag satt och funderade en låång stund tills jag slutligen kom fram till vad jag skulle göra. Jo, om jag för en dag fick vara kille skulla jag be någon slå/sparka mig mellan benen för att ta reda på hur ont det egentligen gör. Jag menar huur ont kan det göra? Ligga och kvida och grina på golvet liksom.. Come on, be a man. Haha, nej men helt seriöst. Det är faktiskt en sak som jag alltid har och förmodligen alltid kommer att undra över. Och en av de få saker som jag aldrig heller kommer att få reda på svaret på heller. Meen what's a girl to do, right?

Kommentarer
Postat av: Jonas ^_-

om man förklarar det som att det känns som att någon drar dig i typ njurarna från insidan +
att du börjar kallsvettas.. mycket jobbigt :(

2007-08-02 @ 20:24:46
Postat av: Andreas

jag har aldrig känt någon värre smärta!

2007-08-02 @ 21:14:47
Postat av: Johanna

Jonas: Okej, de låter ju faktiskt ganska ont.
.
Andreas: Som jag sa på telefon.. =P Have you given birth? Inte för arr jag har gjort de men jag har hört att de ska vara en liknelse med att bli kickad mellan benen på en kille.

2007-08-03 @ 12:18:09
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Simon

Fakta: Att bli sparkad mellan benen gör lika ont som att bli sparkad mellan benen och föda barn, samtidigt!

2007-08-03 @ 13:07:16
Postat av: Charlie

HAHAHAHAHAHAHAH SKÖNASTE JAG LÄST, KLOCKRENT! ;D har alltid undrat det jag med, jag menar, hur ont kan det egentligen göra?! Be a man hahah :D sköning

2007-08-03 @ 20:40:31
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: Verkligen.. Och det stör mig så att jag aldrig komemr få veta exakt. Hehe (;

2007-08-03 @ 21:55:59
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0