I wish my lawn was emo...

... 'cause then it would cut itself. Today har jag inte gjort så mycket. Spenderat dagen med kusinerna.. Just ätit middag och ska snart ut och haha, klippa gräset. Sen ska jag se om de finns nått bra på tv. Annars finns det risk för att det blir  friends. Vi köpte alla säsongerna när vi var i kina för två år sen och sen dess har jag sätt kanske varje avsnitt minst två gånger. Det är liksom som knark, non-stop. Har precis börjat kolla om hela serien från avsnitt ett och jag vet redan nu att jag inte kommer kunna sluta titta förrän jag sett klart alla. Well well, gräset blir inte kortare för att jag sitter här. Bonsoir everyone !


Kommentarer
Postat av: Andreas

Friends är kul :)

2007-08-02 @ 16:02:50
Postat av: Charlie

Hahaha, önskar också att min gräsmatta var emo! Inte för att jag klipper den själv, men ändå.. då skulle ingen behöva göra det :)

2007-08-02 @ 18:00:10
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: Nä, eller hur. Himla smart måste jag säga. =P

2007-08-02 @ 19:15:17
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0