Header?

(Det här inlägget skrev jag inatt runt kl. 00.30.. Men det gick inte att publicera då för blogg.se krånglade som vanligt - jag blir så trött på sånt. Men jag publicerar det nu istället: )

Nu har jag precis kommit hem från en tur på stan. Orkade egenligen inte gå ut men följde med mamma och pappa när de gick på hundpromenad. Och nog var det drag på stan alltid. Men vi stannade inte någon längre stund utan gick hem istället. Är faktiskt ganska trött så jag tror att jag ska gå och lägga mig pretty soon. Anyways, jag har ett litet problem. Jag fixar och trixar hit och dit med min blogg och för tillfället är jag faktiskt riktigt nöjd med hur den ser ut. Men det finns en grej som jag inte gillar med den och det är headern. Fråga mig inte varför men den känns bara så stel och tråkig och fantasilös på nått sätt. Så nu ber jag er om hjälp! Antingen om någon känner för att fixa ihop en snygg header åt mig eller om ni bara har tips om hur den kan se ut så är jag jätte tacksam för alla hjälp jag kan få.

En annan sak som jag har gått och funderat på är skolstarten. Eller just skolstarten nu inför gymnsiet. För jag har hört många som säger att "Ååh, nu är det bara två veckor kvar" and so on... Men jag kan helt ärligt säga att jag inte är det minsta ledsen för detta. Självklart är det skönt att vara ledig och bara kunna ligga och slappa hela dagarna. Men samtidigt känner jag att jag måste börja få fart på mitt liv igen. Har blivit så himla seg och innesittnade på sistonde. Men det kanske alla blir lite såhär i slutet av sommaren. Hur som helst så tycker jag verkligen att det ska bli jätteroligt att börja första ring nu till hösten. Med nya kompisar, nya lärare och nya lärosätt. Och att dessutom nu få ha större valmöjligheter över sin utbildning. Att kunna läsa det man verkligen är intresserad av och koncentrera sig på just detta. För min del blir det en friskola som heter Europaskolan och har sitt campus precis nere vid vattnet. Jag ska gå ett program som heter företagsprogrammet där man under år två får starta upp och driva ett eget företag. Har inte riktigt betämt mig för vilken inriktning jag ska välja sen men för tillfället lutar det åt att läsa juridik. Vet inte var det kommer ifrån riktigt men av någon anledning tycker jag att det är intressant.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Längtar också till skolstarten :o Håller med om allt du sa, ska bli skönt att få fart på sitt liv igen!

2007-08-04 @ 12:36:52
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Andreas

Fett skönt att det bara är tre år kvar nu :P :D

2007-08-04 @ 16:56:12
Postat av: Johanna

Andreas: Tre år i gymnsiet ja. Sen bör man ju läsa mer. Typ höskola, univeristet you know..

2007-08-04 @ 17:03:10
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0