From cradle to grave

Paps växte mig imorse och så gick vi upp och fixa frukost på sängen till mamma som fyller år idag. Grattis! Så idag blir det partaj igen. Har ägnat dagen åt att hjälpa mami i köket och förbereda för middagen. Precis som förra året. Fast det var så mycket roligare då med tanke på att det va en fest med tema. Westerntema.. Hehe så jag och lillebror och våra kompisar/grannar fick servera och så. Skitkul var de i alla fall! Massa cowboys och god mat.

Imorse satt jag och chattade med Mathilda samtidigt som jag snodde hennes musik. Haha.. När hon skulle gå och äta frukost blev konversationen en aning mer intressant:

Johanna säger:
jump down the stairs
Johanna säger:
I mean up
Mathilda säger:
but it's hard to jump down when im going up
Johanna säger:
Jag kom på de.. anyways, fly up the staris then
Mathilda säger:
i will, like tarzan i will then swing into the kitchen
Johanna säger:
HAHAHAHA, laughing my ass of. FOR REAL
Mathilda säger:
haha dont forget to glue it on later then
Johanna säger: 
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Våran humor slår allt.. Visst syster?
True love since 12/9 - 1994

image273
























Bild på mig med Mathilda i knät. Tagen på deras avskedsfest innan dem flyttade till usa, 95.

Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHA :P

2007-08-04 @ 16:53:31
Postat av: marcus

säg grattis från mig till camila

2007-08-04 @ 19:36:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Mathilda

Nwaa :D We werar so quitie när var small people Gratta Camilla från oss :D

2007-08-04 @ 23:30:27
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0