Första skoldagen

Idag var de första riktiga skoldagen för mig. Dagen började med grammatik lektion. Följt av svenska och sen lunch. Orkade inte käka skolans mat och hade ingen lusst att hänga på och äta kebab så jag drog hem. Hehe, faktiskt ganska skönt ! Efter lunchen hade vi spanska, som jag har bestämt mig att fortsätta med (tror jag?), och sen hade vi engelska och sist historia. Engelskan verkar helt suverän ! Våran lärare sa typ att vi ska försöka prata så mycket engelska som möjligt på lektionerna. Haha, I love it ! Historialektionen var lite småseg, eftersom läraren blev pappa för bara någon vecka sen så hade vi bara utdelning av böcker och information om vilka läxor vi har till nästa gång. Skulle egetnligen slutat 16.30 men fick därför sluta lite tidigare. Jag och paps drog ner till bokia för jag insåg att jag behövde införskaffa lite school supply.. Men nu är de gjort ! Fick idag reda på när nollningen kommer äga rum. Om en vecka, den 29de.. Kan inte direkt säga att jag längtar. Hehe ! Insparken har vi onsdagen den 5de sept. Japp ni läste rätt.. en onsdag ! Hehe, kuul ? Men de blir nog säkert bra ! Nu ska jag ta och slå Andreas en pling. Ciaao !

image293
(Bjuder på en bild från gårdagens "poolparty" !)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha, så ni Lantisar har dragit igång vardagen nu? ;P

2007-08-22 @ 22:46:33
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Linnea

Åh, vad härligt det ser ut! :)

2007-08-26 @ 20:07:25
URL: http://lenneja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0