EF07, SHALALALALALA !

Nollningen igår var bääst ! Shiit va kul vi hade, EF07. Efter skolan åkte jag hem och käkade lite. Sen åkte jag hem till Gustav där några hade varit och taggat. Olivia bytte om och sen rullade vi ner till visholmen där "ceremonin" skulle äga rum. Våran klass va lätt snyggast i våra sönderklottrade adidaströjor. Vi kom dit och fick några ägg knäckte i huvudet och ingeggade i håret, mysiigt! Orkar inte dra allt som hände men vi körde en del lekar och höll på att frysa ihjäl. Trots att vi stod och kramades och hoppade och skrek. Så efter klädstrecket och badet fick vi gå hem. Eftersom Gustav bodde närmast dorg vi hem till honom och duschade och bastade. Ett mirakel hur vi fick plats typ 5 pers i en dusch, hehe. När vi hade värmt upp oss lite och rensat ut åtminstode den störtsa delen av allat ägg ur våra hår så satt vi i hans källare och chillade en stund. Sen när Kathrine kom och det var dags för eskilstuna-tjejerna att ta tåget hem gick vi till kebaben och O & K käkade lite. Jag var inte så hungrig så jag skippade de. Sen cyklade jag hem och åt lite mackor istället och duschade länge. Bilder från nollningen kommer förhoppningsvis inom snar framtid !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Felix har koll!!

2007-08-30 @ 20:50:03
URL: http://soderlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0