Dålig uppdatering, jag vet !

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen på senaste tiden. Men det har varit så himla mycket de senaste dagarna så jag har helt enkelt inte hunnit. Ska dra allt om skoldagen lite kort här nu bara. Kom dit, fick information om skolan m.m. Sen blev vi indelade i klasser. Jag går i EF07, det är både europaelever och företagselever i samma klass. De flesta jag känner som skulle gå företag kom i min klass så jag är nöjd. Fick ett kanonbra schema. Tisdagarna har jag bara en lektion, grammatik mellan 12.30 och 13.30.. Soft ! Fast nu ska jag välja till en kurs i datakunskap så då kanske jag får fler lektioner då. Igår efter skolan var jag me Martin och Andreas Strömberg en stund. Sen kom Hugo och Gustav och vi kollade på en film, Van the Man 2. Trevligt trevligt !

Idag har vi haft typ stadsvandring. Vart runt i hela stan. Till och med på ställen som jag aldrig vart förr.. Lite pinsamt att jag fortfarnade inte direkt hittar med tanke på att jag har bott här i typ fem år nu. Jag och Gustav kom i samma grupp så vi gick där i solen och bestämde att vi skulle dra hem till Hugo efter skolan och bada i poolen. Sköönt ! Sen kollade vi på en film som heter Se upp för dårarna. En svensk film, faktiskt ganska bra.

Angående bilderna från Voice07 så vet jag inte om det är nån ide att ladda upp alla. Det är mest bara bilder från scen och man ser knappt vilka artister det är.. Men jag bjuder på en från rulltrappan på MQ. Jag, Katrin och Khazan !


image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0