Dagen efter..

Jag.är.trööött! Skulle kunna somna vilken sekund om helst. Och ändå har jag stått ut en hel skoldag, duktiga jag. Fast jag skippade sista lektionen, spanska. Jag sa till min lärare redan förra veckan att jag funderade på att sluta men han sa åt mig att ge de en vecka till, and so I did. Och igår så hade jag verkligen bestämt mig för att sluta. Men när jag väl sa de så pratade han i princip bort de och jag vette fasen vad som hände. Men jag gick i alla fall inte på dagens lektion. Får se om han ser det som skolk eller accepterar att jag slutar. Hade ingen matte idag på förmiddagen så vi (jag, Olivia, Hugo, Gustav, Calle och Steffy) gick och satte oss på Shelins, ett café. Vi köpte en hel bullängd som vi delade systerligt och broderligt och jag brände sönder min tunga på mitt te.. aaj ! "/ 

image316

Felix håller på att bli kommentarernas mästare i min blogg. Även denna gång hände de på företagsekonomin. Vi satt och diskuterade affärsidéer m.m..
Felix: Men vad är faktorisering nu igen ?
Jag: Faktorisering är det vi håller på med i matten Felix !
Haha, och då satt ändå Felix längst bak i klassrummet och jag på första raden. En stund senare ställde Sara, våran Företagsekonomilärare, en fråga. "Kan någon förrutom dem på första raden svara?" Hahaha...

Förövrigt kan jag berätta att mitt hår nog aldrig varit lenare. Antingen var öl blandat med ägg en superkur för mitt hår eller så hade Gustav någon slags mirakelshampo ?
Nu: engelska plugg, Las Vegas och sen sängeeen !


Kommentarer
Postat av: Charlie

Gott det ser ut :D

2007-08-31 @ 07:49:49
Postat av: Johanna

Charlie: It was.. =P

2007-08-31 @ 17:04:07
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0