Barfota på golfbanan ?

Hann aldrig blogga om dagens händelser förrut, blev bortkörd av brorsan. Det är förresten ganska segt att blogga om vad man gör på dagarna men jag har ändå inget annat för mig. (: Dagen började med en tur till golfbanan, det var tänkt att vi skulle gå en runda men vi stod bara på ranchen och körde lite. När vi åkte till golfbanan så svängde mamma inte av vid infarten till golfbanan utan fortsatte i rondellen:

Jag: Mamma, vart ska vi ?
Mamma: Ett varv extra i rondellen bara.
Jag : Vaarför ?
Mamma: För jag glömde svänga.

HAHA, smaaart ! =P Jaja, sen åkte vi in en sväng till stan för mor min skulle till affären. Mitt uppdrag var att gå hem med Hazel så länge så att hon fick en promenad. Men jag kom inte långt förrän jag blev upplockad av Gustav, Hugo och Jocke i Jockes båt. Så jag fick skjuts över sjön. Tack killar ! Sen behövde jag inte gå längre. Det blev nog årets hittills kortaste hundpromenix. Hehe... När vi kom hem åt vi lite lunch och sen drog jag och paps ner till lägenheten och jobbade lite. Rev bort tapeter m.m. Så nu ska det börja tapetseras och läggas golv. Hem igen, middag och ännu en tur till golfbanan. Mamma och lillebror gick en runda och jag och paps följde med som caddies. Jag fick för mig att jag vill prova att gå barfota på en golfbana and so I did. Spännande upplevelse måste jag säga. Haha, neeard !


Kommentarer
Postat av: marcus

jag har typ slutat spela
trevlig dag

2007-08-12 @ 12:50:10
URL: http://ingelgard.blogg.se
Postat av: Johanna

Marcus: Golf ? Förresten visste in te jag att du hade blogg? =D Niice

2007-08-12 @ 14:44:57
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: marcus

jaa vist e det nice

2007-08-12 @ 17:42:14
URL: http://ingelgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0