Andreas ditt asshole !

Satt och chattade med Andreas. Han försökte lura mig med allt möjligt skit, typ att Ryssland höll på att förklara krig mot Sverige. Eller att Kungen dog igår. Hah, buullshit ! Men sörru lilla vännen såå lättlurad är jag inte. Sen löd konversationen..

Andreas säger:
okej nu talar jag sanning, vet du vem som
låg bredvid oss och solade på en strand på gotland
Johanna säger:
haha, nej ?
Andreas säger:
jo helt sant 
Johanna säger:
va?
Andreas säger:
oj, jag glömde säga vem
Johanna säger:
HAHAHAHAHAHAHAHA
Andreas säger:
HAHA
Andreas säger:
idol-ola
Johanna säger:
OH FY FAAN ! Såg du hans mage ?

Typiskt mig att alltid tänka på sånt först. Har aldrig i mitt liv varit så avundsjuk på någon tror jag. Men sen fick jag reda på att han tydligen hade hittat på de också. Lite lättad kan jag säga att jag blev för jag vet inte om jag hade kunnat fortsätta leva med kunskapen om att Andreas faktiskt SETT Idol-Ola. Haa, nu har jag lugnat ner mig. Tydligen är jag så lättlurad. Men jag menar hallå, vi snackar om Sveriges heeetaste kille här !

image290

Kommentarer
Postat av: Petra

Han är fett snygg! Oh my god liskom! Försten har jag hans autograf (;

2007-08-17 @ 19:36:18
Postat av: Charlie

HAHAHAHAHAHA "oj, jag glömde säga vem" skönaste :D

2007-08-17 @ 19:38:14
URL: http://charliew.blogg.se/
Postat av: Johanna

Petra: Neej, är de sant. Va häftigt ! Har du träffat honom också ?
.
Charlie: HAHAHA! Jaa, ibland undrar jag hur han tänker..

2007-08-17 @ 19:50:19
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Petra

Haha ja, det har jag. Men den gången jag fick autograf var det min pappa som träffade Måns och Ola inne i stan, haha. Så han bad dom skriva en varsin till mig :)

2007-08-18 @ 12:42:51
URL: http://conocida.blogg.se
Postat av: Johanna

Petra: Neej usch va orättvist. Hehe.. =P

2007-08-18 @ 23:43:15
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0